Gençlik Mezoterapisi Nedir? - Ez Derm
blog img

Gençlik Mezoterapisi Nedir?

Gençlik Mezoterapisi, yaş almayla birlikte ciltte meydana gelen sarkıklıkları, kırışıklığa neden olan ince çizgileri, lekelenmeleri, nem yetersizliği ve solgun cilt rengini ortadan kaldıran mezoterapi işlemidir. Yaş alma sürecinde cildimizdeki kollajen-elastin liflerinin %2.5’unu her yıl kaybederiz ve 30’lu yaşlarımızda inci çizgilerimiz-kırışıklıklarımız- sarkmalarımız ve donuk cildimiz oluşmaya başlar. Son yıllarda anti aging etkisi olan uygulamalar sayesinde deri altındaki kolajen-elastin ve hyalüronik asit üretimi arttırılarak yaş alma belirtileri minimuma indirgenir. Kırışıklıkları, sarkmaları ve soluk görünen cilt rengi sorunlarını gideren gençlik mezoterapileri günümüzde tüm cilt tiplerine uygulanma imkanı sağlamaktadır.

Gençlik Mezoterapileri İçeriğinde Neler Vardır:

Somon DNA:

Somon balığından elde edilen gençlik iksiri, hücrelerin yenilenmesine, cilt temelindeki sorunların giderilmesine yardımcı olur. Böylece anti aging etkisiyle yaş almaya bağlı olarak cildin kaybettiği nemi ve kollajen-elastin liflerinin yeniden kazanılmasını destekler.

Hyalüronik Asit:

Yaşın ilerlemesi ve çevresel faktörler nedeniyle ciltte oluşan kırışıkları ve kaybettiği nemi yeniden kazandırır.

Kolajen Aşıları:

Kırışıkların açılması ve derinin doğal bir şekilde doldurulma ve sıkışmasında etkin rol oynar.

Vitaminler-Mineraller ve Aminoasitler

Kolajen-elastin liflerinin üretimi için gerekli olan yapı taşlarıdır, antioksidan etkilidirler ve böylece deriyi yapılandırmaya yardımcı olarak yaşlanma sürecini geciktirmede etkin rol oynarlar.

Niasinamid:

Antioksidan etkilidir, cildin nemini dengeler ve en önemlisi lekeyi azaltmada etkilidir.

Büyüme Faktörleri:

Cildi uyarıcı ve yapılandırıcı etkinlikleri belirgindir. Hexapeptide-8 büyüme faktörlerinden en önemlisidir.

Pentapeptide-18 ve DMAE:

Kas tonusu üzerinde etkileri mevcuttur. İnce çizgileri azaltarak, sıkılaşma ve sarkmaları azaltmada etkilidir.

Bu içeriklerin farklı kombinasyonlarını içeren ürünler mevcuttur. Cildiniz değerlendirildikten sonra hangi gençlik mezoterapisinin sizin için olduğu belirlenecektir.

Hangi Durumlarda Uygulanır?

Gençlik Mezoterapisi Nasıl Uygulanmaktadır?

Gençlik Mezoterapisi Ne Zaman Yapılır?

Gençlik Mezoterapisi Kaç Seans Uygulanır?

Gençlik Mezoterapisinin Yan Etkileri Nelerdir?

Gençlik Mezoterapisi Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

Gençlik Mezoterapisi Cilde Nasıl Etki Etmektedir?

Gençlik Mezoterapisi Kalıcı Mı?

Popüler Uygulamalar

• Dolgu Uygulaması
    Günümüzde artık yüz estetiği ile ilgili cerrahi olmayan işlemler çok daha fazla tercih edilmektedir.
  • Scarlet X
    Özel tasarlanmış mikro iğneler ile cilt altını radyo frekans dalgalarıyla uyarır ve ciltte rejuvenasyon (yenilenme) sürecini başlatır.
  • Endolift
    It is a combined laser application that offers skin renewal and facial contouring together.